Časté dotazy

Pokud jste se i vy střetli s následovnými videi, upozorňujeme, že se jedná o podvod!

https://www.youtube.com/watch?v=ZDOcFTyO-jE

Na prvním videu se jedná o maketu zámku Zederlock bez vložky. Když si pozorně prohlédnete klíč k našemu zámku, obsahuje různě velké průřezy, po celém obvodě klíče, které můžou mít miliony kombinací a každý klíč je naprosto jedinečný. Aby si našel svojí správnou polohu, na jeho konci se nachází jazýček, který musí zapadnout. V tomto případě mohou jednotlivé kuličky ve vložce zapadnout do správných průřezů na klíči, které mají různou hloubku!

https://www.youtube.com/watch?v=X5B_rQb4hEg

Takzvaný šperhák, kterým otvírá osoba náš zámek, má sice na konci jazýček, ale jednu stěnu šperháku má stále plnou. První otázka je: Jak by mohl fungovat univerzální šperhák, když se kuličky po obvodě vložky můžou nacházet i na stěně, která zůstává na šperháku plná? Druhá otázka: Proč na poprvé musí okolo šperháku přejít dokola dalším nástrojem, aby kuličky zatlačila, avšak po druhé už otvírá bez zatlačení kuliček? Je zjevné, že tento zámek neobsahuje žádnou vložku a jedná se o padělek.

https://www.youtube.com/watch?v=dv7sqQbwmZM

Na druhém videu vidíme otevření zámku pomocí dvou drátků, které by velmi těžko zatlačily silnou pružinu, která z bezpečnostních důvodů vytlačí celou vložku do polohy odemknuto. Taktéž neobsahuje žádný jazýček, jaký se nachází na každém klíči, který by byl schopný zapadnout na správné místo a vložku otočit. Naši kolegové z Ruska si tento způsob vyzkoušeli. Video je zde:

https://www.youtube.com/watch?v=_gaFCtSpTpU&t=236s

Oba psané způsoby jsme vyzkoušeli i my v naší dílně a víme, že se jedná o podvod. Známe dotyčnou osobu, která videa natočila, jedná se o vydírání ze strany konkurence. Zároveň jsme schopni nabídnout odměnu 1000EUR tomu, kdo přijde na jakýkoli způsob otevření našeho bezpečnostního zámku a ukáže nám to u nás na dílně. Na závěr bych rád dodal, že podobná videa naleznete i na jiné produkty světových značek. Jedná se jen o další triky, jak zmást či odradit potencionální zákazníky.

V drtivé většině aut je systém Zederlock přizpůsobený k typu auta tak, aby nijak neomezoval svislé ani podélné nastavení volantu. Náš zámek taktéž obsahuje dvě zapuštěná ložiska, na kterých se otáčí objímka uchycená na řízení, aby se eliminovalo jakékoliv dodatečné tření a případný odpor. Ani ve vozech s nejnovější technologií nijak naše zabezpečení neomezuje funkce vozu. V ojedinělých situacích, kdy dochází k omezení nastavení volantu, je o tom zákazník vždy dopředu informován a může montáž odmítnout.

Kdyby tato situace mohla nastat, nikdy by náš systém neobdržel povolení na montáž od ministerstva dopravy ani certifikát od TUV. Zámek je proti samovolnému uzamčení jištěn 3x! Klíč, který vyndáváte ze zámku před jízdou se dá vytáhnout jen tehdy, pokud je klín uvnitř zařízení zamknutý. Druhá varianta jištění je, že samotný klín je po celou dobu jízdy vytlačen směrem dolů (směrem pryč od sloupku řízení) silnou pružinou. Třetí způsob je, že se náš zámek montuje ve svislé poloze a po celou dobu na klín působí gravitace. Tudíž klín samovolně padá směrem od volantové tyče. ZAMKNUTÍ BĚHEM JÍZDY JE VYLOUČENO!!!

Tyč řízení je rozebíratelnou částí vašeho vozidla, která je po montáži našeho systému vrácena do původního stavu. Naše společnost přebírá záruku na všechny námi rozebrané díly, a to do doby, kdy je vozidlo v záruce. V případě, že vás při koupi nového vozidla prodejce zastrašuje odebráním záruky na celé auto, tak se jedná o protizákonný postup. Nemůže vám např. odebrat záruku na převodovku, když vám montujeme zámek na volantovou tyč… V tom případě by vám musela padnout záruka při montáži jakéhokoli autodoplňku. Nenechte se zastrašit a nechat si namontovat to, co vám prodejci nabízí, aby na vás vydělali další peníze a v případě krádeže auta by vám prodal další auto. Náš systém vám v automobilkách prodejci nenabízí, protože z toho nemají žádné provize.

Zederlock je zámek, který zamyká volantovou tyč. Je na ní navlečený a tyč po montáži prochází samotným tělem zámku. Tak se Zederlock stává součástí sloupku řízení. Systémy na zamykání řadicí páky fungují na principu zařazení rychlosti. Zásadní rozdíl je v tom, že se zamknutým a vytočeným volantem se vozidlo nedá odtlačit nebo případně odtáhnout lanem z místa, kde stojí. Vyplývá z toho, že volantový sloupek je mnohem důležitější k manipulaci s vozidlem, a tak má větší účinnost než zamykání zpátečky.